Saturday, July 10, 2010

Tanda-tanda awal terkena gangguan


Tanda-Tanda Terkena Gangguan Ketika Tidur

- Mimpi yang menakutkan

- Mimpi terjatuh dari tempat tinggi

- Mimpi bertemu dengan orang yag aneh

- Mimpi bertemu hantu

- Mimpi dikejar ular

- Sukar untuk tidur malam

- Sering terjaga dari tidur dan berdebar hati

Tanda-tanda terkena gangguan ketika terjaga

- Selalu bersedih pada waktu tertentu

- Sering sakit kepala sebahagian atau keseluruhan

- Sering terlupa dan hati menjadi kacau bilau

- Sakit pada sendi-sendi

- Cepat marah dan gagal menawal kemarahan

2 comments:

  1. assalamualaikum...
    saya cuma nak tanya dimana boleh saya dapatkan CD Bacaan AYAT SYIFA

    ReplyDelete
  2. wasalam,,cuba tengok kedai buku agama terdekat dengan anda,,mungkin pengedar saya dah hantar juga ke kawasan anda,,kalau xde anda boleh terus hubungi saya,,insya'allah saya akan pos untuk anda,,terima kasih...

    013-6405911 Abu Amir

    ReplyDelete